2013. május 10., péntek

Prológus.

Styles


Ugye tudod milyen érzés fáradtan ébredni? Kialvatlanul kelni, és minden kezdődik előröl, akármennyire nem szeretnéd. Éled a napokat, egymás után, monotonan. Nem érzed a különbséget, a hétfői, és a pénteki nap között. Túlhajszoltan, fáradtan, és kimerülve rogysz be az ágyadba. A tested ránehezedik a puha paplanra.
Az álmaid ismét az ismerős csörgés riasztja fel. Talán úgy érzed, mintha nem is élnél. Az emberi kapcsolataid a porba hulltak, mindezt egy állásért. Legszívesebben egy új életet kezdenél, valahol távol. Barátokat szerezni, szórakozni, és rátalálni a szerelemre. A merő ellentéte, a mostani életednek.
De talán eljön az őrangyalod, akire bármikor számíthatsz. Segít rátalálnod a barátokra, a szerelemre, és az új életre. Csak nyisd fel a szemed.



Sziasztok.! :) Üdvözlök minden új, és régi olvasót. Mint látjátok, új blogot nyitottam. Régóta érdekel a Larry-bromance, ezért írtam ezt a történetet.
Nem nevezném magam shippernek, ezt tisztázzuk, de én romance-ként is elfogadnám őket.
Kíváncsi vagyok, ilyen téren mennyire vagytok érdeklődőek, ezért kipróbálom magam.
Nem igazán írtam még ehhez hasonló sztorit, szóval bocsássatok meg nekem.
Ez más kaliberű lesz, mint az eddigi blogjaim.Egészen más rávilágítást szeretnék adni a sztoriba.
Szóval kérek mindenkit, aki elolvasta a Prológust, írjon egy kommentet, hogy tudjam mennyien vagytok, és ezek közül kinek tetszett.
És még egy valami, a fejléccel kapcsolatban.Mivel én ehhez béna vagyok, már leadtam a rendelést, úgyhogy készül a blog hivatalos fejléce.! :)
Köszönöm. 
Nelli.

5 megjegyzés:

  1. Anyám nekem már most tetszik a blog!!! :D Rendszeres olvasód vagyok!! *-*

    VálaszTörlés
  2. tetszik!!folytassad még maa!!!Köszi Dóri voltam :DDD

    VálaszTörlés
  3. Írjaaaad:$ *_- <3

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó :) Ha nem akarsz várni a fejlécre, van egy ismrősöm aki meg tudná neked csinálni rövid idő alatt. ha érdekel ide írj, mert itt nem biztos észreveszem. http://foreverloveyouharrystyles.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, de már megrendeltem.Most már nem akarom visszamondani:)

      Törlés