2013. május 17., péntek

Chapter 02

Louis nem csak kinézetben keltett lázadó típust, hanem belsőleg is.
Rögtön az első munkanapon késett. Minden alkalmazott felsorakozott az irodában, pontban nyolckor. Kivéve persze Louis-t. Nyilván ártana a hírnevének, ha pontos lenne.
Még vártam pár percet, hátha befut, de mivel nem érkezett, munkára intettem a dolgozókat. Mindenki elment a dolgára, én pedig egyedül maradtam. Kicsit fellélegeztem, és elindultam a saját termembe.
Éppen nyitottam volna az ajtót, mikor megnyikordult a bejárat.
- Helló! - intett Louis, nyugodtan sétálva felém.
- Louis! Késtél! - kezdtem a letolást, de zsebre dugott kézzel a szemembe meredt.
Elvarázsolt a pillantása. Olyan nyugodt, és kiegyensúlyozott volt, hogy nem tudtam tovább beszélni.
- Ne aggódj már ennyit. Itt vagyok, nem? - válaszolt gyengéd mosollyal.
- De, persze - túrtam a hajamba hanyagul.
- Ó, most elrontottad a hajad! Hogy merészeltél hozzányúlni? - dramatizálta túl, és a hajamba túrva igazított rajta. Kissé meglepett, de nagyon izgatott, mitől ennyire bátor. Mégis csak a főnöke vagyok!
- Fél óráig zselézem, hogy ne álljon ilyen kuszán. Mégis néha hozzá kell érnem. Főleg ilyenek miatt, mint te - nevettem zavartan.
- Na, göndör, mond, hogy mit kell melóznom, és haladjunk.
- Gyere, vezettem a terembe, ahol a többi író/szerkesztő dolgozott.
Meglepetten tekintettek fel, mikor magam mögött vezettem a punk, tetovált, fültágítós Louis-t.
- Emberek, az új munkatársatok, Louis.
- Helló! - intett körbe.
A szerkesztőség többi tagja halkan zúgolódott, majd minden elhalkult, mikor megszólaltam.
- Fogadjátok sok szeretettel. És jó munkát - léptem ki az ajtón, otthagyva Louis-t az oroszlánok közt.
Gondoltam elég tökös ahhoz, hogy megoldja majd a helyzeteket.
Leültem a székembe, és elgondolkodva löktem egyet a gurulós fotelen.
A gondolataimba merülve pörögtem, amíg el nem szédültem.
Kicsit megráztam magam, hogy elmúljon az émelyítő érzés, majd belekezdtem a munkába.
Épp az egyik fotózás képeit válogattam össze, mikor kopogtak.
- Tessék! - szóltam ki unottan.
- Csá - lépett be Louis magabiztosan.
- Louis?! - néztem rá kérdőn, miközben lehuppant az asztalom előtti székre, és felpakolta a lábát.
- Kész vagyok mindennel. Unatkoztam - magyarázott.
- Máris kész vagy? - kerekedett el a szemem.
- Persze. Csak az az egy cikk volt - vont vállat.
- Igen. Khm. Azért ennyi idő alatt senki nem végzett. Azt hittem ezzel elleszel.
- Félreismertél, Göndör .
- Nem is ismerlek - ráztam a fejem.
- Ez a baj - húzta el a száját. - Ráérsz?
- Most? - húztam fel a szemöldököm.
- Ja - mosolygott. - De ha nem akarsz, akkor hagyjuk - emelte fel a kezét.
- Nem, dehogy - túrtam a hajamba. Nem akartam itt hagyni a csapatot, de szívesen megismerkedtem volna közelebbről Louis-val.
- Oké, menjünk - adtam meg magam.
Felvettem a kabátom, mert londoni időjáráshoz híven elég hűvös volt a levegő. Ehhez képest Louis ujjatlan pólóba, és háromnegyedes gatyában jött mellettem.
Úgy döntöttünk, hogy a Starbucks-ba megyünk, mivel az nincs messze, így ha valami gond van, nem kell órákat gyalogolni.
Louis egy forrócsokit rendelt, én pedig egy kávét. Mikor megkaptuk a gőzölgő italokat, letelepedtünk egy nyugis helyre.
- Szóval te miért vagy munkamániás? - csapott bele egyből a közepébe Louis.
Kicsit elgondolkodtam a válasz előtt, majd mindent elmondtam neki, az elejétől fogva, apám halála utánig, és mostanáig.
Kicsit meglephette a szóáradatom, de figyelmesen hallgatott.
- Szóval ezért - nézett a földre.
- Igen... És te? Meg nem értett punk?
- Nem igazán - ivott bele a forrócsokiba - Igazából volt 4 bátyám... Azt hiszem, ez elég indok.
Kezdtem megérteni a helyzetét. Nem lehetett neki könnyű. És mindamellett, lenyűgözött, hogy milyen szabad, és megértő. Kezdem megkedvelni.

Miután Lou-val kibeszéltük magunkat, indulni készültünk.
- Harry, várj még! - ragadta meg vállam Louis.
Miután kérdőn néztem rám, folytatta.
- Van egy kis gáz.
- Mi a baj? - riadtam meg.
- Csak hát...Hú. Szóval tudom, hogy nagy kérés, de nem tudnál most kifizetni?
- De hát ez az első munkanapod! - csattantam fel.
- Tudom, de nincs pénzem. És az albérletben már amúgy el vagyok csúszva a fizetéssel. Kérlek! - könyörgött. A helyzet az, hogy meg tudtam érteni. És szívem szerint rögtön rávágtam volna, hogy igen, de az kicsit feltűnő lett volna, ezért "gondolkodtam" kicsit.
- Legyen - sóhajtottam.
Louis egyből a nyakamba ugrott, és szorosan átölelt.
- Kösz, haver - mosolygott, miután elengedett. Kék szemei, csak úgy telve voltak örömmel.

Sziasztok:) Köszönöm szépen a 7 komit, és 10 feliratkozót. Nagyon jó látni, hogy egyre többen leszünk.
Komikat és Feliratkozókat remélem most is fogok kapni, mert nagyon jól esnek. Szóval így tovább!
Puszi,
Nelli.

13 megjegyzés:

  1. áááá naon naon jóó!!!!most hamarabb hozzad a kövi részt könyii!!!Dóri voltam :DDD

    VálaszTörlés
  2. juuuj. de cukiii:3 *_-

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó!!! Siess a kövivel nagyon tetszik a történet!!!!

    VálaszTörlés
  4. Imádom!!! Nagyon hamar kövit!!!

    VálaszTörlés
  5. Létszi siess a kövivel! Nagyon tettszik. :$

    VálaszTörlés
  6. nagyon jó *-* imádom!! gyorsan kövit!!

    VálaszTörlés
  7. bakfitty!!!mikor hozod már az új részt????remélem hamar!!!

    VálaszTörlés
  8. új részt akaroooooook!!!!MOOOOOOOOST AZONNAL!!!!!!!köszi *-*

    VálaszTörlés
  9. na hol az új rész???nem látom!!!akkor gyorsan tedd ki mert imádoma blogot!!!*.*

    VálaszTörlés
  10. már ne haragudj de egy picit még javits az irásaidon. ez igy elég gyenge. a sztorival nincs baj, de ez így nem nevezhető valódi -történetnek- fogalmaásbak. Nincsenek leirások, érzelmek, indokok, magyarázatok és ezek mindig kellenek ha jó iróvá akarsz válni, hidd el, tudom. Gondolj a harry potter könyvekbe, hogy milyen jól megfogalmazta Rowling a varázslatot, hogy eltudtuk képzelni, beletudtuk magunkat élni a történetbe. Jó ötleteid vannak, de a kivitelezésen még javits! Mellesleg ajánlom hogy probálj meg E/3 ba irni és ne E/1 be. pl. harry belépett az épületbe vagy beléptem az épületbe. ha E/1ben irsz nagyon figyelned kell a gondolatokra, érzésekre. a szereplőid legyenek élő, érző emberek, ne pedig üres szivű, agyu lények, mert nekem ez jön le a leirásodból, hogy igazából nem gondolkodnak, nem éreznek. Olvastam egy másik blogodat régebben, nem tagadom, ügyesebb lettél, de van még min munkálkodnod.

    VálaszTörlés
  11. már ne haragudj de egy picit még javits az irásaidon. ez igy elég gyenge. a sztorival nincs baj, de ez így nem nevezhető valódi -történetnek- fogalmaásbak. Nincsenek leirások, érzelmek, indokok, magyarázatok és ezek mindig kellenek ha jó iróvá akarsz válni, hidd el, tudom. Gondolj a harry potter könyvekbe, hogy milyen jól megfogalmazta Rowling a varázslatot, hogy eltudtuk képzelni, beletudtuk magunkat élni a történetbe. Jó ötleteid vannak, de a kivitelezésen még javits! Mellesleg ajánlom hogy probálj meg E/3 ba irni és ne E/1 be. pl. harry belépett az épületbe vagy beléptem az épületbe. ha E/1ben irsz nagyon figyelned kell a gondolatokra, érzésekre. a szereplőid legyenek élő, érző emberek, ne pedig üres szivű, agyu lények, mert nekem ez jön le a leirásodból, hogy igazából nem gondolkodnak, nem éreznek. Olvastam egy másik blogodat régebben, nem tagadom, ügyesebb lettél, de van még min munkálkodnod.

    VálaszTörlés